Autor |
Wiadomość |
GANIACZ
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany:
Pią 16:25, 24 Lut 2006 |
|
Piękna ta Twoja Suzi nemo491, podoba mi się, naprawde fajny sprzęt |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 15:16, 26 Lut 2006 |
|
Wiekszosc sprzetow moze tak wygladac.To zalezy tylko od samego wlasciciela.
Tylko trzeba na to sporo czasu, checi i wlasnej pracy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawel314
Moderator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy
|
Wysłany:
Nie 19:31, 26 Lut 2006 |
|
No, spoxik sprzęty. Zgadzam się Nemo491. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 20:13, 26 Lut 2006 |
|
Tym wiecej uwagi trzeba poswiecic moturowi jesli jezdzi sie po drogach szutrowych lub piasku.
Ja z reguly smigam po trasach,ale i tak sie kurzy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 15:44, 27 Lut 2006 |
|
Ale jak masz SUZE to całkiem inny motor bo jest nowy rocznik mam nadzieje z widzenia. To co innego ale jak motor służy do przecientnej jazdy no to tak jak mówie trzymac w ogólnym stanie by wyglądał ładnie i nie był pordzewiał nic innego i dba o niego:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 22:44, 27 Lut 2006 |
|
Do czegokolwiek by nie sluzyl motor ,to powinien byc po jezdzie wyczyszczony i ogolnie zadbany.Wtedy odwdzieczy nam sie dluga "praca". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawel314
Moderator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy
|
Wysłany:
Wto 19:32, 28 Lut 2006 |
|
nemo491 napisał: |
Do czegokolwiek by nie sluzyl motor ,to powinien byc po jezdzie wyczyszczony i ogolnie zadbany.Wtedy odwdzieczy nam sie dluga "praca". |
Tylko oprawić tą wypowiedź w ramkę i powiesic nad łóżkiem. Zgadzam się w 100%. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 20:39, 03 Mar 2006 |
|
Ja bym tego nie powiesił nie wiem jak wy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Pią 23:11, 03 Mar 2006 |
|
Ja mam trzy motorki!! Zündappa KS 80 Sport, MZ TS 250 i SAMoróbkę Crossa.
Zündappa dostałem od Ojca w tamtym roku;) po tym jak sobie kupil Yamahę Virago. (Zündappa kupił chyba ze 4 lata temu i powiedział że jak dorosnę to mi odda!!) No i się doczekałem!! Teraz przechodzi renowację (motor nie ojciec;)) malowanie, kosmetyka itp. Z początkiem sezonu ruszam pełną parą!!
MZ TS 250: Kupiłem od brata, który dostał ją na 18 (też od Ojca). Pojeździł nią jeden sezon i zrobił remont w 2001/02. Potem dojeździł do połowy 2003 i kupił sobie Junaka, a zaraz potem Hondę XL 600V Transalp. Więc skorzystalem z okazji i kupiłem od niego MZ. Mankamentem była wadliwa skrzynia (brak I i II) ale kupiłem od gościa z Allegro jakąś co 20 lat leżała w szafce i chodzi elegancko!!
SHL Cross (SAMoróbka):
Na pomysł stworzenia własnego motoru wpadlem w połowie sierpnia '05. Na początku ciąłem i giąłem rury, po czy dospawałem główkę i wzmocnienia, tylni wahacz i już zaczęło przypominać motor. Pracę nad nim zakończyłem dopiero(z powodu nauki:() przed świętami ( w grudniu). Ale wysiłek się opłacał!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 8:32, 04 Mar 2006 |
|
No witam. Zapodaj zdjecia jak nie umiesz wyslij mi na maila zdjecia i opisik |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 18:24, 05 Mar 2006 |
|
No to masz fajnie z tyloma motorkami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawel314
Moderator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy
|
Wysłany:
Nie 21:28, 05 Mar 2006 |
|
Ja mam tylko 2 (w tym jeden bez silnika ). Ponoć Zundapp ma niezłego buta. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 21:33, 06 Mar 2006 |
|
Takie wyzylowane 2T potrzebuja dobrej benzyny i dobrego oleju do silnika.Jaki lejesz olej do zbiornika i jakie paliwo? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Wto 19:52, 07 Mar 2006 |
|
Benzyna '98, a olej najczęściej taki do wysokoobrotowych pił (np. Husqvarna 1l za 25zł) albo (ale rzadziej) Castrol 2T.
Ps. Tak jak napisał Pawel314 Zündappy mają niezłego buta.!! Np. Suzuki RG 80 czy Honda MBX 80 wymiękają!! Szkoda że zaprzestali produkcję (1985r. firma wykupiona przez chińczyków) myślę że jeżeli firma by dotrwała do dzisiejszych czasów to mielibyśmy naprawdę solidną marke na rynku. Zündappy były bardzo dobrymi motocyklami, świadczy o tym choćby wygrany pojedynek z BMW o dostarczeniu odpowiednich motocykli do wojska!! Zündapp z modelem KS 750 Sahara i BMW R75 Sahara, To są kolosy!! PS.2 Opis KS 750 Sahary: "Świat Motocykli" nr7/2005 Nidługo zapodam zdjęcia już po remoncie!!
Pozdrawiam!!
Edit "K@rolrider" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 19:58, 07 Mar 2006 |
|
No moze jakies foto nie koniecznie twoje moto ale bym prosił swoje motorki na zdjeciach
No ale z nazw kuszace
Ja sie chyba przeniose na te oleje:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|