Autor |
Wiadomość |
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 10:34, 02 Mar 2006 |
|
No thx. No widze ze jestes kolega z mzclub, naszym gronie. Zapraszam do częstego pisania na forum.
No tez mam simka ale nie tuninguje szkoda mi kasy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Sob 22:07, 04 Mar 2006 |
|
A ja mam taki plan: Kumpel ma ramę od starego Komara, chyba z 60-tych lat. Mam zamiar wsadzić w tą ramę silnik od Zündappa 80. Fabrycznie Zündapp waży 114 kg. ma 10KM, 0-100 w 9,7 i V-maks ok. 124, zębatka tył 39z. Gdyby wsadzić taki silnik w ramę od tego komara i do tego zębatkę wsadzić 35z to by był wehikuł!! Myślę że V-max był by ok. 140!!, Ale na pewno do takiej prędkości bym się na bujną z powodu bezpieczeństwa!!
Ciekawę czy jakby ktoś jechał samochodem 90km/h, a tu by go komar wyprzedził czy by gościa zdziwo złapało!! Mój kumpel ma taki silnik, tylko brakuje tłoka i pierścienia. Tłok mam tylko potrzebuję pierścień, ale myślę że da się dorobić. Może coś w tym kierunku pokombinuję!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawel314
Moderator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy
|
Wysłany:
Nie 9:26, 05 Mar 2006 |
|
Nie zapomnij tylko, że musisz wzmocnić i usztywnić ramę (wspawując różne rozpórki) i hamulce (najlepiej koła od jakiegoś motocykla), bo inaczej może się to źle skończyć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 9:41, 05 Mar 2006 |
|
Heh ja widziałem przypadek taki jedzioe gosc CZ 350 a tu gosc WSK i kolega chce wziąsc goscia i pomachac a ten redukcja i go nie ma pewnie miał jakis silnik od krossa 250 albo 125.
Jak robic to z rozwaga tamta WSK wygladała jak muł nad mułami i kat, z wygladu nie za dobrze ale jak by ja odwalic to spoks by była |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Nie 21:30, 05 Mar 2006 |
|
Wiadomo wzomcienia ramy i te sprawy obowiązkowo!! A dla większego brechu jakoś by te wzmocnienia poukrywać, żeby wyglądał jak orginalny i go tak jakoś chamsko na pomarańczowo, albo na różowo pomalować!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 21:28, 06 Mar 2006 |
|
Zakladajac mocniejszy silnik w ramie dla slabszego silnika to nie najlepsze rozwiazanie,Rama jest "obliczona" na jakies konkretne osiagi i nic wiecej.Przy mocniejszym silniku moze giac sie przy wyzszych predkosciach.
Hamulce tez nalezaloby wzmocnic.
Tak robia rajdowcy-montuja do malucha silnik od fiata punto 1,2 75KM.Zamiast bebnow zakladaja tarcze na przod a na tyl wieksze bebny.Czasem wiaze sie to z przerobkami podwozia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xargo1
Obserwator
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 9:38, 07 Mar 2006 |
|
Hubert-Moto - a co ty masz do pomarańczowego koloru, co ??? Ja mam u siebie ramę od Herculesa SUpry 4, dość fajna, sztywana rama na odlewanych 17 calowych kołach. Zamierzxam wsadzić tam silnik od MZ TS 150 (akurat mam pod ręką). Z przeróbka nie powinno być problemu, bo jak go kupiłem za 50 zł, to miał zamontowany zatarty silnik od WSK3. Jestem tylko ciekaw czy mi aby heble stykną, ale tosie okaże w praniu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Śro 20:01, 08 Mar 2006 |
|
Xargo1 Nie no nic!! Właśnie ta rama od Komara jest już pomarańczowa!!
nemo491 Jakieś lepsze hamulce obowiązkowo!! Ale były przypadki że kolesie pakowali silniki od WSKi "4" 175ccm!! Wiadomo że bym tym cały sezon nie jeździł Dwa tygodnie, może miesiąc, ale to już max!! Ta rama i tak po jeżdżeniu na takim silniku nadawałaby się potem tylko na złom!![/b] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nemo491
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 21:48, 08 Mar 2006 |
|
No chyba ,ze tak ma sie sprawa ramy.
Czyli jak zabawa to zabawa.
Milego smigania na takim moto. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Pią 13:29, 10 Mar 2006 |
|
hehe Dzięki!! Tylko muszę dorwać pierścień do takiego Zündappa, a to nie będzie łatwe zadanie!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Master Mz
Obserwator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany:
Wto 17:53, 14 Mar 2006 |
|
Siema macie fajne motorki i pomysly na i ch uleprzanie!!! ja lekko forsowalem silnik mz etz 150 ost szlif planownie glowicy polerowanie kanalow korygowanie rozzadu cylindra tak wiec mz ma niesamowita moc i doskonale przyspieszenia!!! o zaplonie elektronicznym tez wspomne mam ten zaplon elektroniczny i to jest ten nowszy typ dzieki niemu moto o wiele lepiej wkreca sie na obroty mniej pali i oczywiscie zwieksza sie kultura pracy silnika!!! moja mz na kolo stawia na jedynce od 3000tys obr/min i na dwojce powyzej 4000tys obr/min i tekie jest moje moto pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 18:41, 14 Mar 2006 |
|
To masz chyba X tak samo sie zachowuje ta mojego Brata ta czerwona X |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Anzel
Obserwator
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cianowice
|
Wysłany:
Pią 9:49, 17 Mar 2006 |
|
No witam wszystkich!Admin zaprosil mnie na forum wiec sie pojawiam
Jezeli chodzi o tuning to mam Honde MBX(łacznie mam 11 motocykli) po SWAPIE na silnik Aprilli RS `03 i Wg wskazan silnik ma 39 KM na blokadzie moto superlekkie wymiatA PONAD T180KM/H ALE HAMULCE NIE WYDALAJA POZDRAWIAM MOTOCYKLISTÓW, zapraszam do warsztatu przy ul.siemaszki w Krakowie-pelen tunning motocykli i motorowerów na oryg czesciach! Moj nr sluzb. 660 299 153 Anzel |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 11:12, 18 Mar 2006 |
|
Witam ANZEL jak sie nie myle jestes z mz-club.
No jak ci ta Honda czy co tyle leci i to na bolkadzie to to musi byc porządny motorek:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Anzel
Obserwator
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cianowice
|
Wysłany:
Pią 9:53, 24 Mar 2006 |
|
K@rolrider, ja mam w tej chwili 12 sprzetow, wszystko mi smiga, siedze w tym od malego, Hondka to sprzet na dluzsze trasy, Ecia sluzy do lansu po okolicy i strzelania z tlumika |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|