FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jak unowocześniacie swoje motocykle. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:17, 31 Gru 2005 Powrót do góry

Piszemy w tym temacie o tuningowanie swoich motocyklów co zmieniliśmy a co my zostawili itp. GANIACZ bedzie miał tu duzo do powiedzenia o swojej WSK 125 i MZ 250 etz z tego co wiem to motor jest całkiem zmieniony i co widziałem fajnie się prezentuję.

Ja w mojej WSK 125 zmieniłem wiele żeczy np. tłumik miałem standardowy czarny od WSK 125 włozyłem od WSK 175 i go lekko przemieniłem.
Potem liczniki i stacyjka włozyłem półke od lelka i puszki na stacyje i licznik i jak zarówniez załozyłem halogena od poloneza ale bedzie on zmieniony włoze okrągłego. Włożyłem sportowy przód który kosztuje około 100zł i jest ich mało z którego jestem bardzo zadowolony amotki zamiezam włozyc od MZ lecz ich nie moge dopasc. WSK automatycznie sie podwyzyła i musiałem podwyzyc tył. Silnik po remącie v-max 100 ale nie wiem czy czasem licznik kłamał ale 90 było. Jest on rasowany ma większą moc. Gdy jade po lesie lub po polach przód z*******e tłumi i nie żuca mi kierą na wszystkie strony.
Przez zime bede sie bawił z MZ juz sie bawie powoli.

Jesli chcecie więcej informaci prosze pytac i posac posty. Dziękuje Razz Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pawel314
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy

PostWysłany: Sob 22:20, 31 Gru 2005 Powrót do góry

Ja w swoim Ogarze narazie wypolerowałem część silnika i lakier, jeżeli można to uznać za tuning. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:24, 31 Gru 2005 Powrót do góry

Ja miałęm polerowany cały silnik w czasie remątu przed skręceniem i włozeniu do ramy ale juz sie zały obrudził zeby zobaczyc ze był polerowany trzeba karcherem wymyc silnik. Myje karcherem ale ni zawsze na miesiąc 4 razy:) i to wlecie Cool więc nie widac ze był polerowany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GANIACZ
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZESZÓW

PostWysłany: Nie 14:09, 01 Sty 2006 Powrót do góry

Witam
Jak K@rolrider napisał będe miał dużo do powiedzenia o swojej MZ ETZ 250.
Jako że lubie jeździć w terenie a na prawdziwe ednuro jak narazie mam za mało funduszy, to postanowiłem do swojej MZ dodać pare elementów z motocykli enduro by choć wyglądem nawiązywała do tego typ sprzętów. Przede wszystkim założyłem szeroką kierownice od enduro ( o wiele lepiej jeździ sie w terenie i nawet niekontrolowane uślizgi któregos z kół o wiele łątwiej jest korygować niż gdybym miał oryginalna kierownicę). Druga sprawa do oczywiście opony. Z tyłu mam założoną opone enduro, niskoprofilową o szer. 110 (4.10, a standardowo 3.50). Ta opona już wiele razy uratowała mi tyłek Smile. Kolejną rzeczą jest podniesiony tłumik końcowy ( to raczej jak w motocyklach sportowych, choć niektóre enduro równiez mają tak poprowadzony wydech, np. Yamaha XTZ 750 Supertenere). Podniosłem równiez tył motocykla. Wymusiło to zastosowanie innego błotnika z tyłu. Przedniego błotnika nie podnosiłem pod dolną półkę (jak to sie ma w enduro) bo nie miałem pomysłu jak to zrobić żeby to miało ręce i nogi. Przednie zawieszenie zostało lekko utwardzone co by tak czesto nie dobijało na nierównościach. Na reflektor założyłem ogólnodostepną kratkę, żeby przypadkiem w lesie nie rozbić szkła o gałęzie. To raczej tyle z moich przeróbek. Jak wymyśle coś sensownego jeszcze to penie to zastosuje i na pewno napisze o tym.
Co do WSK sie narazie nie wypowiadam bo jest w trakcie przeróbki. Jak ją skończe to zdam relacje.
P.S. Zdjęcia obu motorów już wkrótce
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:11, 01 Sty 2006 Powrót do góry

GANIACZ ja ci fotki zrobi ale tam za domem bedzie spoko i zeby zniegu nie było bo sie bedzie lepiej komponowac. Wiec nie bedzie sniegu jedziesz do mnie lub ja do ciebie robimy fory i dajemy. Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pawel314
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy

PostWysłany: Pon 20:06, 02 Sty 2006 Powrót do góry

Nie wiem czy to się kwalifikuje do tuningu, ale zrobiłem SWAP silnika w moim Ogarku - silnik od Komara. Jak kupię to zamontuję silnik Rometa 3 biegowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 11:14, 19 Sty 2006 Powrót do góry

Silniczek 3 biegowy jest luksusowy jak miałem ztuningowaną moją MotorynE to szła 55km/h ale 2 biegi i nigdzie nie mogłem dopaść silnika 3 biegowego.
Ale smigałą jak głupia. Nie mam niestety zdjęc, szkoda ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pawel314
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy

PostWysłany: Czw 16:10, 19 Sty 2006 Powrót do góry

Najlepiej by było dostać silnik od Simka lub Charta, ale wątpię żebym taki znalazł. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:18, 19 Sty 2006 Powrót do góry

Jest u was taka gazeta ANONSE:> U nas jest i tam jest duzo ciekawych rzeczy na temat Motocyklów i motorowerów. Ale najlepiej by sie podszedł od Rometa 3 biegowego lub simka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pawel314
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wydminy

PostWysłany: Czw 18:44, 19 Sty 2006 Powrót do góry

ANONSE... hmm... Nie wiem, czy jest taka, ale dzięki za info. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:23, 19 Sty 2006 Powrót do góry

No unas ta gazeta jest wszystkim znana jest tam wszystko ja tam kupiłem moto simsona a reszte po znajomosciach. ANONSE dobra gazetka moim zdaniem kupuje ja co wtorki i piątki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nemo491
Weteran
Weteran



Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:34, 17 Lut 2006 Powrót do góry

W swojej zuzi wypolerowalem tylko klamki i tlumik.Reszta sama blyszczy.
Opony posmarowalem oponexem co by "nabraly"wlasnego koloru.
Niektore srubki polerowalem autosolem dla polysku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
K@rolrider
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 15:37, 27 Lut 2006 Powrót do góry

Wiesz to jest motor z innej półki innej klasy tam np jak w choper przejedziesz i kusz sam zleci bo wszystko jest oniklowane tak samo w twoim przypadku:)
Ale zawsze cos dopolerowac można:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nemo491
Weteran
Weteran



Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 20:34, 27 Lut 2006 Powrót do góry

Napewno ,zawwsze cos mozna zmienic i to w kazdym motocyklu nie tylko w japoncu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartoszef
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 10:03, 02 Mar 2006 Powrót do góry

Jeśli chodzi o tuning to mam fajny patent Wink to sie tyczy posiadaczy motocyklów marki simson. Otóż byłem bardzo szczęśliwym wałścicielem takiego sprzetu i jeździłem nim przez 4 i pół sezonu (od połowy ostatniego przesiadłem sie na Mz 251 Very Happy) . Jak wiadomo simson fabrycznie miałcylinder o pojemności 50cm3 . Za 250 zł udało mi sie kupić cylinder od czegoś innego (nie wiem czy to simson szwalba czy cos innego) i dzieki temu zwiekszyłem pojemność simka do 70cm3. Trzeba było troche rozpiłować kartery bo sie nie chciał zmieścić ale warto było. MOc simsona sie zwiększyła bardzo !! to nie ta sama maszyna - chociaż jeśli chodzi o predkosć max to nie zauważyłem różnicy . Duża róznica natomiast wyszła mi w spalaniu bo sim palił prawie 5 litrów ale cały czas uważam ze warto było. Przy jężdzie w 2 osoby nie słąbł na wzniesianiach i miał dużo lepsze przyspieszenie . Jeśi kogoś interesował taki cylinder to tutaj daje telefon do gościa który mi sprzedał to cudo : 606856293 Michał Michałowski . Gościu (tak jak ja) jest z Częstochowy i zajmuje sie sprzedażą częsci do mz simson itd Wink pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin