|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Master Mz
Obserwator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany:
Wto 17:38, 28 Mar 2006 |
|
Mozecie mi zdradzic wasze sposoby na poprawianie mocy silnika w wsk ??? hodzi o gaznik bo planowanie glowicy itp juz zrobione a i jeszcze jedno moj kolega ma wsk i jest tak na 1 i 2 biegi idzie jak buza wogole moto ladnie wchodzi na obroty ma kompresje i wszystko jest ok ale wieska niestety na 3 biegu zdycha i nie daje rady jechac co to moze byc jakl sadzicie?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 19:11, 28 Mar 2006 |
|
Ja mam rasowana WSK 125 v-max 105 km/h, co rasowane głowica:), dysze czy coś w gaźniku. Na 2 biegu mozna rwac ją na koło. Ale dysze chyba przewiercane i pali o pół litra więcej:) na 3 biegu ona nie zdycha lecz trzeba bujnąc na 2 raz jechałem 75 na 2 biegu to tyle chyba ze cos dokładniej będziesz chciał wiedziec pytaj
Czasem jest tak ze 1, 2 popitala a 3 mół do iles obrotów a potem jezdzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Master Mz
Obserwator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany:
Śro 5:58, 29 Mar 2006 |
|
No wlasnie chodzi mi oto co to moze byc ze ta wsk nie ma mocy na 3 biegu i siwe muli zaplon ustawiony dobze gaznik raczej tez wiez co to moze byc moze tlumik hujowy??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 17:15, 29 Mar 2006 |
|
Jak ja rozpędze na 2 wsk to smiga na 3 ale raz miałem przypadek że nie chciała sie zbierac na 3 ale to była wina paliwa ;/
Przyglądałeś sie mojemu tłumnikowi jest on od WSK 175 skrócony i nie ma wyciszaczy w środku i dzięki temu że jest zkrócony i ma jak by komore, to znacznie lepiej sie wkręca na obroty i kręci sie też świetnie na wysokich w czasie jazdu naprzykład cały czas na 2 jak krosówkami piłują na jednym to ja tak czasem robie i śmiga bardzo dobrze na wysokich.
Jaki masz Ty tłumnik ??
Tutaj daje materiały dotyczące tuningu WSK
(KLIKNĄC DWA RAZY I BEDZIE TOTALNIE DUŻE)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:52, 29 Mar 2006 |
|
To jest ten tlumik orginalny HUJOWY ale mam jeszcze do mz etz 150 i raczej trza go zalozyc!!! a ijeszcze jedno mam te nr swiata motocykli czutam ta gazete od bardzo dawna!!! pozdro |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:56, 29 Mar 2006 |
|
U gory to moj post! pomylka nie zalogowalem sie sorki |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:58, 29 Mar 2006 |
|
tu master mz cos sie zjebalo z forum pisze posty jestem zalogowany i pokazuje gosc!!!! |
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 10:06, 30 Mar 2006 |
|
Musi chodzić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|