Autor |
Wiadomość |
GANIACZ
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany:
Śro 17:22, 03 Maj 2006 |
|
No faktycznie, ten zjazd i podjazd zarazem jest dla kozaków a nie dla cieniasów. Fajna sprawa, i zobowiązuje sie ją pokonac jak tylko zmienie opony w moim sprzęcie na kostki (oczywiscie beda foty z tej próby)
Ogólnie miejsce jest jak dla amatorów bardzo fajne, jest kilka ciekawych momentów, ale są tylko 2 hopki (trzeba by dorobić jeszcze kilka) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 17:45, 03 Maj 2006 |
|
Jest zajebiscie tam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raczek
Obserwator
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Brodnicy
|
Wysłany:
Czw 21:43, 04 Maj 2006 |
|
K@rolrider-fajowa gorka do i ogolnie teren do pojezdzenia! Przy swojej wuesce bym musial troche zawieszenie podniesc do takiej jazdy ale i tak jest spox! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 18:08, 05 Maj 2006 |
|
Ja mam przednie zawiasy od WSK KOS sa zajebiste !! Potwierdzi Ganiacz tak na gołe oko mogła się podnieść o jakieś 8cm moze nawed 10cm z przodu i musiałem awaryjnie podnieść tył i teraz ma bardzo duży przeswit ramy ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
easyRider
Obserwator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 21:58, 27 Cze 2006 |
|
woda po kolana kamieniołomy zajefajne tylko ze paliwa mało szkoda ze K@rolRider nie ma jakiegoś lepszego sprzęta wtedy by dopiero pokazał!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 9:29, 28 Cze 2006 |
|
Za rok bedzie i to zajebisty
WSK tez hardcorowa ;/;/
Nachodzi mnie na cz 350 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GANIACZ
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany:
Śro 11:46, 28 Cze 2006 |
|
K@rolrider ma zajebistą WSK. Ma taki przeswit że pod spodem to można sie przeczołgać Żartuje, ale ma naprawde spory prześwit dzieki temu jest dobra w trudnym terenie. Podniesiona jest o jakieś 10 cm z przodu i z tyłu (z tyłu to nawet więcej) Jeszcze żeby miała kostki to nie ma na nią ch*ja we wsi:) Tak na poważnie to pamietajcie że sprzęt na którym jeździsz nie jest najważniejszy a liczy sie KIEROWCA!!
PS - składam szacun dla K@rolridera i jego umiejętności jeździeckich
PS 2 - A czemu to nachodzI cie na CZ 350?? Zdradź nam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 15:55, 28 Cze 2006 |
|
ps. Ganiacz milo cie widziec
Bo jest fajna Zart :> Moze bym wymienil sie ze daje ETZ 150 z dok. za CZ 350 nie koniecznie na chodzie z mala doplata:) Kurde nie chodzi mi z z kropka itp ...
Ganiacz a co sie bedzie dzialo po tych deszczach, gradach w lesie nie powinno zmys drogi szlaban przejedzie obok przynajmiej ja przejechalem (bo mam duzy przescwit) ale z tego co jezdzilem po deszczach to juz WSK nie nazwiecie wsk
Nie wiem ale jutro pojezdzimy!!!.. bede musial (nie pomyslcie ze jestem wiesniak ale mi nie wiem czego nie chodzi z z kropka itp) zaprzegnoc simka albo rower i na CPNpo 5l
Co do CZ chce sie pozbyc MZ w calosci za jakies 600zl a na chodzie 700-800 i kupic CZ i jezdzic po lesie w Lutoryzu ale nie przerabiac znow nak ostro lub sie wymienic jak powiedzialem wyzej
Albo jest tez inne wyjscie:) przerobka ETZ na crosa spawanie rury tak jak w oryginae etz enduro itp oczywiscie jak mi pomozesz bo masz wene tworcza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 16:04, 28 Cze 2006 |
|
ps. Ganiacz milo cie widziec
Bo jest fajna Zart :> Moze bym wymienil sie ze daje ETZ 150 z dok. za CZ 350 nie koniecznie na chodzie z mala doplata:) Kurde nie chodzi mi z z kropka itp ...
Ganiacz a co sie bedzie dzialo po tych deszczach, gradach w lesie nie powinno zmys drogi szlaban przejedzie obok przynajmiej ja przejechalem (bo mam duzy przescwit) ale z tego co jezdzilem po deszczach to juz WSK nie nazwiecie wsk
Nie wiem ale jutro pojezdzimy!!!.. bede musial (nie pomyslcie ze jestem wiesniak ale mi nie wiem czego nie chodzi z z kropka itp) zaprzegnoc simka albo rower i na CPNpo 5l
Co do CZ chce sie pozbyc MZ w calosci za jakies 600zl a na chodzie 700-800 i kupic CZ i jezdzic po lesie w Lutoryzu ale nie przerabiac znow nak ostro lub sie wymienic jak powiedzialem wyzej
Albo jest tez inne wyjscie:) przerobka ETZ na crosa spawanie rury tak jak w oryginae etz enduro itp oczywiscie jak mi pomozesz bo masz wene tworcza, tylko zeby mialo to rece i nogi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GANIACZ
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany:
Śro 20:52, 28 Cze 2006 |
|
Na moją pomoc zawsze można liczyć tylko że jest pewien problem. Jakbys przerabiał to w trakcie przerabiania coś mi sie może podobac a Tobie nie i powstaje konflikt, ale może jakoś zaradzimy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Czw 10:28, 29 Cze 2006 |
|
A ja mam pytanko: czy ta WSK nie jest dla Ciebie za słaba?? Ja miałem silnik SHL 175ccm w moim krosie i zmienione przełożenia to dla mnie to było dobre ale... w zimę, bo jak się tylko stopił śnieg i trochę ziemia przeschła to była porażka :-/ Na jedynce to jeszcze jakoś rwało, ale II i III to tylko jazda bez rwania ziemi. Dlatego teraz postanowiłem temu zaradzić Zapraszam do działu <b>Pochwal się </b> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K@rolrider
Administrator
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 15:50, 29 Cze 2006 |
|
Stary moja WSK byla robiona przez samego mistrza WSK czyli w skladaniu silnikow
Skladal ja sam Stachu Jakubowicz... Rasowany silniczek zdeczka pali chyba 4 przy leprzej jezdzie. Przy gazniku cos tez bylo majstrowane.
I jak sprawdzalem cisnienie w cylindrze pisalo 12,5 na liczniku.
Teraz jeszcze wymienie tarcze sprzeglowe i piescienie bo to powinno sie wymieniac co 2 lata ja jezdze 2,5 roku ;]
Sila jest zajebista 2 dre ostro po dolach i orkach no i jeszcze powiem ze na 2 to moge wydusic 70km/h a 65km/h we dwoch no a co na 3 to stary jest ona mocna i szybka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubert-Moto
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczytno
|
Wysłany:
Śro 8:11, 05 Lip 2006 |
|
Ja jak u siebie w SHL poprawiłem kształt kanałów i wszystko od środka wypolerowałem to trochęzrywów na piachu i skrzynia poszła się je..ać. Wałek zdawczy i pośredni "ogolił" się z zębów!! I do tego karer pękł w okolicach wałka zdawczego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|